آیا شما نیاز به مشاوره دارید؟

3 نکته مهم در انتخاب و خرید کارتن اسباب‌کشی و بسته‌بندی

3 نکته مهم در انتخاب و خرید کارتن اسباب‌کشی و بسته‌بندی

3 نکته مهم در انتخاب و خرید کارتن اسباب‌کشی و بسته‌بندی

انتخاب کارتن مناسب اسباب‌کشی و خرید لوازم بسته‌بندی مناسب می‌تواند بسته‌بندی آسان و درنهایت اسباب‌کشی آسان به همراه داشته باشد.

از مهم‌ترین لوازم اسباب‌کشی، جابجایی اثاثیه منزل و لوازم اداری و همچنین حمل بار، کارتن اسباب‌کشی یا کارتون خالی است. استفاده از کارتن اثاث‌کشی علاوه بر نظم دادن به روند اثاث کشی، در محافظت از وسایل نیز مؤثر است. کارتن اسباب‌کشی در سایز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندی و حمل اشیاء و کالاهای متفاوت تولید می‌شود. کارتن بسته بندی
  • بهترین کارتن اسباب کشی - بهترین کارتن برای اسباب‌کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و اداره بسته به وزن و نوع وسایل کارتن‌های پنج و سه لایه هستند که از استحکام کافی برای حمل و بسته‌بندی برخوردارند. علاوه بر استحکام، اندازه و سایز کارتن نیز اهمیت دارد. کارتن اسباب‌کشی و فریت بار نباید در ابعاد خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک تولید و استفاده شود.
  • قیمت کارتن خالی - تعداد، سایز و ضخامت کارتن در قیمت کارتن خالی یا کارتون اسباب‌کشی مؤثر است. برای خرید کارتن با قیمت ارزان، کارتن را به‌صورت مستقیم از کارتن‌سازی خریداری کنید و به خاطر داشته باشید که درصورت استفاده از کارتن دست‌دوم و کارتن ضایعات ممکن است به اسباب و وسایل شما هنگام حمل و جابجایی اثاثیه آسیب وارد شود.
  • لزوم بسته بندی - بسته‌بندی در اثاث‌کشی و باربری بسیار مهم است. اسباب و اثاثیه باید به گونه‌ای بسته‌بندی شود که سلامت آنها در طول مراحل جابجایی حفظ شود. اقلامی که امکان بسته‌بندی در کارتن را دارند بهتر است در کارتون قرار بگیرند و سایر اقلام مانند مبلمان و سرویس چوب، یخچال، گاز و ... با استفاده از پلاستیک حباب‌دار و یا روکش محافظ، محافظت شوند.